Sunday 5 February 2012

Manis-manis puntung rokok Surya,Manis lagi cinta si Dia :D

hurmmm...hujan lebat dari petang,then sampai ke malam.Parents aku tiada di rumah,semua pergi ke Kuantan and aku macam biasa lah,lagi suka duduk sorang2 di rumah.Rasa aman sangat..kau nak makan ke,tengok TV ke,memasak ke,basuh pinggan ke..tiada sekatan pun.Aku boleh bergerak bebas tanpa pekikan dari ibu dan bebelan dari pihak2 yg tak berkenaan.Semalam aku try pergi cari kerja di One Utama,Damansara.Still tak jumpa jugak kerja yang sesuai.Tak kesah lah kerja apa pun...asalkan boleh simpan rambut,tu pun dah kira bersyukur dah..haishhhh..hurm,takpa2,nanti aku try cari lagi..kerja meniaga Burger dekat tepi jalan pun dah okay dah..kan? hehe...sambil jalan dengan Noha semalam,aku ternampak stick yg bikin cuping telinga boleh diregangkan kan  menjadi bulat.Macam Earplug lah..aku beli sepasang..untuk beginner  punya lah..sebab lubang kat cuping telinga aku dulu dah pernah aku sumbat dengan toothpick,so senang lah...hahaha !
now,telinga aku tgh berdenyut2 menahan pedih2 sakit...biarlah..baru lagi kan..hurmmm..

Semalam dan hari ini,rindu aku dekat Hanie semakin menebal dari hari ke hari.Pagi tadi,dia call aku..macam biasa lah.Even tengah tidur pun,boleh celik mata aku bila dengar suara dia.Aku takut sangat kalau2 aku kehilangan dia,Takut ditinggalkan macam aku ditinggalkan oleh ex aku sebelum ni..kejam gila perempuan tu,setelah apa yg aku buat untuk dia,aku korbankan masa dan kasih sayang aku serta tenaga dan keringat aku...dia tinggalkan aku dengfan alasan,aku banyak habiskan duit dia.Bedebah punya betina,aku tak pernah mintak satu sen pun duit dia,dia sendiri yg terhegeh-hegeh nak belanja....mampus lah kat dia..aku taknak ambil tahu..Okay,berbalik kepada Hanie.selalu kalau aku kesempitan wang and takda duit nak topup,dia selalu share atau topup kan untuk aku.Dan setiap kali itu lah,aku jadi serba salah.Ye lah,dia sanggup share separuh dari kredit dia kerana AKU.aku takut perkara yg dulu berulang balik.haishhh...tapi dia menyangkal pendapat aku dan dia ikhlas.Dia buat semua itu semata2 taknak terputus talian degan aku.Katanya,kalau boleh dia nk bersama dengan aku 24 jam.Makin terharu lah bila dia cakap macam itu.Sejak itu lah,aku berikrar untuk setia kepadanya untuk selamanya.Dia ajarkan aku erti kesabaran,kejujuran dan kesetiaan.Dia tak pernah jemu2 menyatakan yg dia cintakan aku,dan begitu jugak aku..haishhh pelik kan? aku memang tak pernah jemu dan bosan,bermanja2 dengan dia,bersayang2 dengan dia...even dalam telefon.hahaha angau sudah aku ni ba. :P


Tadi Hanie ada tag gambar ini kat aku.I was like ''Awwwwww,sweet nya dia !'' rasa high,macam terbang kat awang-awangan bila dia dia buat macam ini.Baby,Akem cintakan kan Hanie sangat2,sayang.I'll always love you,forever and always. and ofcoz,i always have a faith on you,sayang.Sekarang sudah pukul 12.14 Am...dia sudah lena diulik mimpi tu.Sayang,semoga cinta kita akan kekal abadi sampai ke jinjang pelamin,dan sampai ke akhir usia.Sweet dream,baby...muuahhhh kat dahi han,muahhh kat pipi han and Muuaacchh kat lips han ! I Love You,Hanie ! :')

No comments:

Post a Comment