Tuesday 23 August 2011

''Kau lah pena ,dan aku lah kertasnya..''

Setiap kali aku texting ngan Mimi..aku rasa best sgt2..xtau nape..hahaha..klo bole nk hari2 text ngan dia..tapi dia busy ngan assignment dia..ye la kan,dia budak kolej..mana kan sama ngan orang cm aku nie..haha..aku paham tu...hari nie mane aku ade sentuh makanan lagi..xde nafsu,doe.. :(


Mimi ade tanya aku..''nape akem xsambung belajar??''....adesss..bukannye xnak sambung belajar..tapi aku xde kelulusan,tengok la dulu aku belajar mane..hahahaha..anyway,better aku cari keje,sbb kalau aku sambung belajar..memerlukan duit..parents aku bukan nye keluarga yg senang sgt..aku xnak lah jadi bebanan bagi diorang...lagipun,adik2 aku bnyak yg still bersekolah lagi..diorang lagi memerlukan duit utk belajar dari aku... 
sometimes,aku jeles jugak tengok member2 aku masuk kolej,universiti or mana2 institusi pembelajaran yg lain....kalau aku Overnite time gig hujung2 minggu,selalu gak ikot Danny,Wan,Rafi and Alep singgah Kolej diorang and rehat2 kan badan before balik ke rumah aku....aku mcm ''Rusa Masuk Kampung''...ye la,mane penah merasa masuk kolej..hahahhaa..batak nye aku...




kalau ade peluang,aku nak amek kos tentang Music,or Sastera Melayu...sbb dulu aku memang suka baca puisi,sastera,sajak and cerpen...hahaha...klo jadi mcm A.Samad Said kan best?? Idol aku tu..jngan main-main...dulu aku penah terserempak dengan Beliau kat Masjid Negara..masyallah,aku teruja gila..mcm nk pegi salam dia,and duduk bersembang dengan dia dekat tepi tiang masjid tu...disamping mendengar dia mendeklamasi kan sepatah dua sajak...tapi kakak aku menegah aku....so,aku lupakan je la niat murni aku tu...






Anyway,Thanks ye Mimi sbb amek berat sgt pasal aku....HAHAHA..syg kau sgt2,doe :3



1 comment: