Wednesday 25 January 2012

Fluorescent Adolescent

petang tadi aku tertidur,sebab penat basuh pinggan dan menjemur kain.so tertidur lah aku...kebetulan time tu takda elektrik.Syukur lah hujan turun dengan lebat..walaupun aku tau kejap lagi aku akan mop lantai yg basah sebab air hujan yg masuk ke ruang tamu atas ni.Damn,aku tak tahu apa masalah dia...maybe atap bocor ke,paip bilik air atas pecah ke...entah lah.Well,pagi tadi aku Skype dengan Hanie.Dia tak kerja hari ni..hehe.Sehari suntuk aku tatap wajah dia.Syukur alhamdulillah sebab tuhan jodohkan aku dengan dia.Aku rasa bahagia dari hari ke hari.Sometimes aku takut sangat kehilangan dia,takut sangat ! aku tak pernah sayang perempuan macam ni sekali..aku tahu dia jujur,ikhlas,baik,amanah dan penyayang.First time aku dapat perempuan macam ni...
sambil-sambil texting dengan dia tadi,tiba2 dia call sambil menangis...dia rindu aku,even baru beberapa jam tak texting atau berbual...salah aku jugak,boleh tertidur lepas buat kerja kat dapur petang tadi.haishhh....
aku lemah kalau dengar dia menangis ni...rasa macam jantung ni kena jirus dengan asid..slow2 dia akan cair.
tipu lah kalau aku kata aku tak emo....entah datang dari mana,tiba2 air mata pun keluar,aku try tahan tapi tak boleh...try tenangkan dia,padahal aku pun menangis sama....anyway,aku tahan jugak,beb..kita manusia,ada perasaan kan?

Last text yg aku hantar kat dia tadi,dia tak balas...aku call dia..call punya call,angkat lah jugak.aku kenal suara yg muram2 pucat tu..yeah,aku dah agak,Dia tidur.Kesian dia...so aku decide biarlah dia tidur..dia mungkin kerja esok.hehe taknak lah kacau dia.Jauh di lubuk hati aku,aku pun rindu sangat kat dia...haishhh,sayang,kenapa lah jarak antara Akem dengan Hanie jauh dipisahkan dengan laut? jauh sangat...kalau lah Akem ada sepasang sayap...haha..angan-angan kosong yg selalu aku mimpi kan,sometimes aku selalu cakap benda yg sama pada dia....tak pun,aku selalu kata...'kalau lah Doraemon tu wujud,akem culik dia atau rasuah dia dengan Dorayaki,lepas tu gunakan Pintu Suka Hati dia.boleh lah jumpa Han everyday !' hahaha...teruk betul imaginasi aku ni :p

Nak tahu apa yang aku suka dengan Hanie ni? dia manis dan cantik,di samping budi bicara dia yg sopan santun,periang,peramah,suka buat aku gelak,annoying tapi sweet gila...aku suka masa dia senyum ! nampak gigi lapis dia yg bertaring tu..awwww sumpah comel gila,weh ! almost everytime kami skype,aku mesti ambil langkah supaya buat dia tergelak sampai nampak gigi...Oh my god ! sumpah cair ! Macam aku cakap dulu,dia ni istimewa sangat bagi aku...kalau aku sedih,aku heartbreak,aku stress,aku marah...dia lah penghilang semua masalah tu.Kalau lah semua lelaki boleh nampak kesempurnaan yg dia ada ni...habis semua lelaki mesti nak rampas dia dari aku.Maybe aku dibunuh mereka semata2 kerana perempuan macam dia..hahaha !

aku mintak link Blog Dino Gay,kawan aku dari kedah sana nunnn...saja2 nak follow blog orang,hahaha..
selain dari Hanie,Dino lah orang kedua yang cakap lagu kat Blog aku ni best ! yeah ! aku suka lagu ni...Fluorescent Adolescent by Artic Monkeys.Orang kata Artic Monkeys ni dah macam The Beatles zaman sekarang.best kot lagu2 diorang,buat kau ceria dan tenang...yay !



#Try to sleep,and imagine i'm was hugging her...sayang,selamat malam ! :3



No comments:

Post a Comment