Saturday 28 January 2012

Be Yourself !

Dear Hanie...

Sayang,if you read this..akem just nak Han tahu,Hanie tak perlukan kecantikan yang terlampau  sangat dari segi lahiriah yg Hanie idam-idamkan seperti perempuan lain,Akem just nak Hanie jadi diri sendiri,dan berasa selesa dengan penampilan Hanie tu.
kalau boleh,biar lah Hanie kekal seperti mula-mula akem kenal dulu.Hanie yg bertudung,yang tak pakai banyak make up tebal-tebal,Hanie yang manis,Hanie peramah,Hanie yang suka buat akem ketawa dan macam-macam lagi..as long Hanie tak berubah jadi orang lain.Natural beauty lagi bagus...kecantikan yang di anugerahkan sejak azali lagi,dan tak diselindungi dengan bedak,lipstick yang tebal,blusher yang terlampau merah...you dont need all that things...setakat nak bagi nampak seri muka tu takpe lah.Kesederhanaan itu satu keberkatan...isnt it?
I'm not saying that you can't put any make up or wearing any dresses..just jangan terlebih ikutkan trend sangat.
akem hanya sekadar bagi nasihat dari segi penampilan je.Tak perlu nak ikut orang sangat...Akem nak Hanie yang akem kenal dulu..bukan orang lain.Hope you understand,apa yang akem cuba sampaikan ni...Be Yourself,sayang. No matter what,i'm still loving you..just the way you are..Forever and Always ! :)

Sincerely
Akem


#P/S : *akem suka,suka sangat perempuan yang pakai eyeliner..yeah,you're the girl that i talk about !* :P

2 comments: